Úvod » Výkonná asistentka s AJ - mezinárodní advokátní kancelář

Výkonná asistentka s AJ - mezinárodní advokátní kancelář

Pro našeho klienta, mezinárodní advokátní kancelář, hledáme schopné kandidátky na pozici   Výkonná  asistentka s AJ.

 

Náplň práce:

  • administrativní podpora advokátů – partnerů a managerů společnosti
  • práce s interními systémy – zakládání projektů, zadávání a kontrola dat,
  • zpracování pracovních výkazů, vyúčtování nákladů, správa interní databáze
  • organizace schůzek, kontrola termínů, asistence při vedení advokátního spisu
  • správa datových schránek a kalendáře
  • Ad hoc administrativa - formátování, překlady, kopírování, evidence dovolené
  • komunikace s notářem a s klienty


Požadujeme:

  • min. SŠ vzdělání, ideálně ekonomický směr
  • pokročilou znalost AJ slovem i písmem
  • český jazyk – rodilý mluvčí
  • dobrou znalost MS Office – formátování dokumentů, práce v Excelu, schopnost rychlého zaučení se v interních systémech
  • samostatnost, pečlivost, dobré organizační schopnosti
  • profesionální vystupování
  • přátelskou povahu


Nabízíme:

  • prostředí významné mezinárodní společnosti
  • velmi příjemný pracovní kolektiv
  • kanceláře v centru Prahy
  • flexibilně rozloženou pracovní dobu 40 hodin týdně
  • zaměstnanecké benefity - 5 týdnů dovolené, stravenky, výuka angličtiny s rodilým mluvčím v pracovní době, sick days, zvýhodněné mobilní tarify, firemní akce - lyžování, párty, team building, občerstvení a další

 

Lokalita: Praha 1

 

Nástup: ihned

 

Kontaktní osoba

Odesláním souhlasíte s našimi podmínkami.

Souhlasím se zpracováním osobních údajů dle platné legislativy upravující ochranu osobních údajů (General Data Protection Regulation (EU) 2016/679).Souhlas je udělen společnosti AGENTURA FALAs.r.o., aby údaje spravovala, zpracovávala, uchovávala a po ústní či písemné dohodě dále zpřístupňovala svým klientům za účelem zprostředkování práce. Souhlas uděluji na dobu 5 let ode dne odeslání osobních údajů. Beru na vědomí, že udělení souhlasu je dobrovolné a že jej mohu kdykoli odvolat zasláním e-mailu na fala@fala.cz. Jsem srozuměn s tím, že zpracování osobních údajů bude provádět společnost AGENTURA FALA s.r.o. prostřednictvím svých elektronických systémů. Jsem informován o tom, že mám právo na informaci o tom, jaké osobní údaje, k jakému účelu a jakým způsobem jsou o mně zpracovávány. Pokud zjistím nebo se domnívám, že správce provádí zpracování mých osobních údajů, které je v rozporu s ochranou mého soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, mohu požádat správce o vysvětlení, nebo požadovat, aby správce odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

* - takto označené položky je nutné vyplnit
Sledujte nás
Fala doporučuje

Žít svůj projekt Go50go!

.

Jste po padesátce na další kariérní křižovatce? Cítíte se vyhořelí? Hledáte novou výzvu, uplatnění? Čeho se obáváte? Na co se těšíte? Je spousta otázek. Napište mi. Nabízím koučovací podporu, posílenou vlastní zkušeností.

Koučování

Řešení, na která si přijdete sami, jsou vám nejbližší. To platí v pracovním i soukromém životě. Pomůžeme vám s hledáním cest, po kterých se vydáte. Kroky k cíli budou už vaše.

Hodnoty Agentury Fala s.r.o.

Myslím, že je dobré jednou za čas se zastavit a zkusit nadefinovat podstatu fungování společnosti. V článku jsou uvedené hodnoty a principy fungování Agentury Fala s.r.o. na jejichž podobě jsme se v týmu shodli.

© 2013-2025, Fala s.r.o. - personální agentura

Realizace a SEO: CCN Plus s.r.o.